Returnering og tilbagebetaling

Tripp ombytter eller refunderer glædeligt din ubrugte køb inden for 28 dage efter modtagelse. Din tilbagebetaling vil blive krediterer til det originale betalingskort. Vi forbeholder os retten til at afvise en ombytning eller tilbagebetaling hvis de returnerede varer ikke er salgbare eller ødelagte.

For ubrugte produkter, som du har haft i mere end 28 dage, men som stadig er i deres originale og salgsbare tilstand, som bevis for vores velvilje og betænksomhed, tilbyder vi en ombytning.

Vi bekalger at det ikke på nuværende tidspunkt er muligt at ombytte en vare på vores hjemmeside; men det er muligt i en af vores butikker afhængig af tilgængelighed.

Udvidet returnering i forbindelse med julen 2016 – Vi yder en fuld tilbagebetaling af alle ubrugte enheder i deres originale uskadede emballage, i en salgsbar udgave købt efter 27. oktober, indtil slutningen af januar.

Hvordan returnerer jeg et ubrugt produkt?

Der er to muligheder for at returnere en ubrugt vare:

1) GRATIS AFHENTNING AF EN KURÉR (kun for enheder ordret online)

For at arrangere en afhentning, ring venligst til os på telefonnummer 0044 207 0145877 med dit ordrenummer og foretrukne afhentningsdag [mandag-fredag]. Noter venligst, at en underskrift er påkrævet for afhentning, og at dette vil ske i tidsrummet mellem kl. 9.00-18.00.

Hvis du har brug for at på en refundering vil denne blive behandlet på vores hovedkontor efter at vi har modtaget varerne tilbage på vores lager, og pengene vil blive overført tilbage til det originale kort anvendt til betaling

2) RETURNER I UDVALGTE DEBENHAMS BUTIKKER

Vis venligst din følgeseddel som bevis for købet sammen med varen, der skal returneres. Hvis du ikke er sikker på, hvilke butikker, der har en Tripp afdeling, ring venligst til kundeservice, der vil tjekke dette for dig.

Hvis du har brug for en returnering vil denne blive overført til det originale kort anvendt ved betalingen. Noter venligst, at hvis du har ordret på Tripp hjemmesiden kan du stadig tage din kuffert med til udvalgte Debenhams butikker, men noter venligst at alle tilbagetalings transaktioner vil blive foretaget af Tripps Kundeservice team. Dette vil ikke forsinke din returnering.

Kan jeg arrangere en ombytning via kuréren?

Vi tilbyder ikke denne service, so følg venligst ovenstående trin for at returnere en vare. Du vil blive tilbagebetalt når vi modtager varerne tilbage på vores lager, og når du er klar, kan du gå online og placere en ny ordre for et alternativt produkt. Du kan ombytte varer købt online fra Debenhams i en Debenhams butik, hvis varen er tilgængelig.      

Hjælp! Min vare er lige blevet leveret og der en fejl, hvad skal jeg gøre?

Hvis din vare er blevet leveret til dig i beskadiget stand, ring venligst til os eller send os en e-mail med det samme. Der er en sandsynlighed for, at vi beder om et billede af fejlen for at forsikre os om, at din erstatning er i perfekt stand. Vi kan derefter arrangere en ombytning via kurér for dig.

Jeg har anvendt mit produkt og der er defekt, hvilke forbehold bør jeg tage?

Hvis du har brugt din kuffert og der er udviklet en fejl, har vi brug for at få bekræftet om det er dækket under vores garanti. Vores 5 års garanti dækker alle fabrikations fejl inden for denne tid, men dækker ikke generel slitage eller transitskade (for eksempel flyskade).

 

Hvis du har ordret online er der ro muligheder:

Send os venligst en e-mail med 2 klare billeder, mindst én af fejlen og ét helhedsbillede af kufferten. Angiv venligst dit ordrenummer eller leverings postnummer, så vi har en mulighed for at lokalisere dine online ordredetaljer.

Ring eller e-mails os med detaljerne til den nærmeste Debenhams butik og kontaktoplysninger, og vi vil bede dem om at ringe til dig, så I kan aftale en inspektion af varen i butikken.

 

Hvis du har købt din vare i en Debenhams butik:

Ring eller e-mail og med detaljerne til din nærmeste Debenhams butik samt kontaktdetaljer, og vi vil bede dem om at ringe til dig, så I kan aftale en inspektion af varen i butikken.

Dette bryder ikke dine lovmæssige rettigheder relaterende til beskadet eller fejlbeskrevne varer eller din ret til at annullere en ordre under kundebeskyttelsen [salg over distance] regulationer, fulde detaljer over hvilke er til rådighed fra dit lokale forbrugerråd eller handelsvilkårs afdeling.

Hvis du har købt din vare i en Debenhams butik:

Ring eller e-mail og med detaljerne til din nærmeste Debenhams butik samt kontaktdetaljer, og vi vil bede dem om at ringe til dig, så I kan aftale en inspektion af varen i butikken.

Dette bryder ikke dine lovmæssige rettigheder relaterende til beskadet eller fejlbeskrevne varer eller din ret til at annullere en ordre under kundebeskyttelsen [salg over distance] regulationer, fulde detaljer over hvilke er til rådighed fra dit lokale forbrugerråd eller handelsvilkårs afdeling.

Kan jeg specificere et ønsket afhentningstidspunkt?

Nej, ikke på nuværende tidspunkt. Afhentninger bliver foretaget af Yodel mandag til fredag mellem klokken 9.00 og 18.00.

Hvor land tid tager en tilbagebetaling?

Når din vare er blevet afhentet tager det normalvis 7-10 arbejdsdage inden vi modtager varen, har refunderet beløbet og at det optræder på din konto. Under travle perioder kan denne tid være forlænget.