Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Hvad hvis jeg har et problem med at ordre mine varer online eller jeg ikke er sikker på, at ordren er gået igennem? Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse via e-mail, så er din ordre gået korrekt igennem. Hvis du er usikker, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice team.

Kan jeg ændre min ordre?

Nej, vi har ikke mulighed for at ændre de aktuelle produkter på ordren; hvis vi har mulighed for at annullere orden, kan vi gøre dette, så du har mulighed for at genbestille.

Kan jeg afbestille min ordre?

Ja, såfremt din ordre endnu ikke er afgået fra vores lager. For at tjekke din ordrestatus, kontakt venligst vores kundeservice team.

Noget af min ordre mangler, hvad skal jeg gøre?

Tjek venligst stille og roligt kassen, da nogle af vores tasker er pakket meget fladt. Hvis du har mere end én vare på din bestilling, notér venligst at mindre produkter er pakket inden i større produkter, så du er nødt til at åbne alle produkter individuelt. Dog, hvis dette viser sig ikke at være tilfældet og du ikke har modtaget hele ordren som angivet på ordrebekræftelsen sendt til dig via e-mail, kontakt da venligst vores kundeservice team inden for 3 dage efter modtagelse. 

Hjælp! Min vare er lige ankommet og der er en fejl, hvad skal jeg gøre?

Hvis din vare er blevet leveret til dig med en fejl ring eller e-mail os venligst med det samme. Der er en sandsynlighed for, at vi beder om et foto af fejlen for at forsikre for at din erstatning er perfekt. Vi kan derefter arrangere en kurér til at ombytte varerne for dig.

Kan jeg få en moms-refusion?

Alle samlede priser for varer og services ved udtjekning repræsenterer de samlede priser, der skal betales af kunden for disse varer, uanset leveringsadressen. For leveringer til EU inkluderer disse priser VAT [eller en VAT ækvivalent] til den gældende rate. Selvom denne pris er den samme for leveringer uden for EU, hvor VAT [eller en VAT ækvivalent] ikke er anvendelige, er kunder ikke berettet til nogen form for rabat eller refusion som følge af forskelle i beskatning og vil betale den samme pris for varen som en kunde, der har bestilt varen til levering i EU. Andre dele af den samlede pris ved udtjekning, inkluderende leveringsomkostning, kan variere fra kunde til kunde.

Kan jeg få en moms-kvittering?

Hvis du har en moms-registreret virksomhed, kan vi udfærdige en moms-kvittering vedrørende varer købt fra Tripp.

For køb fra Tripp.co.uk, angiv venligst dit moms-nummer og send din forespørgsel til customerservice@tripp.co.uk. Alle moms-kvitteringer vil blive udstedt til personen og adressen anvendt ved afgivelsen af ordren.

Hvad er jeres product-garanti?

Alle vores produkter kommer med en 5 års garanti mod alle fabrikationsfejl (ikke skad forsaget af flyselskaber eller generel slitage). Alle erstatningsbeslutninger er underlagt en inspektion foretaget af en anden person eller nogle gange ved at e-maile billeder til os. Hvis du ikke er sikker, kontakt venligst da vores kundeservice for nærmere information.

Er der behov for, at jeg registrerer mine købte produkter for at aktivere garantien?

Nej, bare behold din kvittering for alle butikskøb eller leveringskvitteringen for alle online ordrer. Alle online ordreinformationer er gemt i vores system lige så lang tid du kan anvende dit leveringspostnummer. Hvis du ikke længere har nogen form for dokumentation for dit butikskøb, kan vi anskaffe informationer omkring kuffertens alder via PO-nummeret, hvilket er placeret på en label i sømmen af foret på varen, så vi kan normalvis stadig hjælpe.

Levering

Hvad er jeres leveringspolitik?

Se venligst leveringssektionen på vores hjemmeside (link). Hvis du har nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Returnering

Hvad er jeres returpolitik?

Se venligst retursektionen på vores hjemmeside (link). Hvis du har nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Produktforespørgsler

Lynlåsstroppen mangler fra lynlåsen i foringen af min kuffert.

Noter venligst, at vi ikke putter stropper på lynlåsen inden i foringen af kufferten. Dette er kun til security ansatte, der ønsker at undersøge din kuffert; vi anbefaler ikke, at man pakker varer i dette område.

Hvordan ordrer jeg erstatsningsdele?

Beklageligvis er vi ikke lagerførende med reparationstilbehør eller sælger af sådanne varer. Vi kan heller ikke anbefale et reparationsfirma.

Der medfulgte ikke nøgler til min kombinationslås/jeg ahr mistet nøglerne til miin TSA-kombinationslås, kan jeg få en erstatning?

Noter venligst, at låsen kun er til brug af TSA og derfor har kufferten ikke en medfølgende nøgle af sikkerhedsårsager. Hvis du mangler en nøgle til din hængelås, der fulgte med nogle af vores tasker, kan vi eftersende en lille hængelås til dig.

Jeg er ved at sætte TSA-kombinationslåsen på min kuffert, kan du hjælpe?

Referer venligst til vores låseinstruktioner på vores hjemmeside (link) for instruktioner om, hvordan du sætter koden for den bestemte kuffert. Hvis du har problemer, ring venligst til os.

Hjælp! Jeg har glemt koden til min TSA-kombinationslås!

Det er ikke muligt at overskive kombinationen, så den eneste mulighed er at finde den korrekte kode er, at arbejde dig metodisk igennem alle kombinationsmulighederne fra 000 til 999, ved at prøve udløser-knappen hver gang indtil den åbner. Dette bør ikke tage længere tid end en time, men du bør kunne finde koden på denne måde. Du kan herefter ændre koden, hvis du ønsker en kombination, der er nemmere at huske. Hvis dette ikke virker, kontakt da venligst vores kundeservice.