Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Er der mulighed for at få svarene sammenklappelige, så kun spørgsmålene er synlige, og du klikker på spørgsmålet for at se svaret?

Foreslå omdøbning til „FAQ'er og Hjælp“

Betalinger

Hvilke betalingsmetoder accepterer du?

Vi accepterer en bred vifte af betalingsmetoder online, herunder: Visa, MasterCard, Maestro, Solo, Delta og Electron. Vi accepterer ikke American Express-kort online, men disse accepteres på vores afdelinger i Debenhams butikker.

Kan jeg få en momsrefusion?

Alle samlede priser for varer og tjenesteydelser ved kassen repræsenterer den samlede pris, som kunden skal betale for disse varer, uanset leveringsadressen. For leverancer til EU omfatter denne pris moms [eller tilsvarende moms] til den nuværende sats. Selv om denne pris er den samme for leverancer uden for EU, hvor moms [eller tilsvarende moms] muligvis ikke er gældende, har kunderne ikke ret til rabat eller refusion for at tage højde for forskellene i skattemæssig behandling og vil betale den samme pris for varen som en kunde, der afgiver en ordre på levering til EU. Andre komponenter af den samlede pris ved kassen, herunder leveringsomkostninger, kan variere for hver kunde.

Kan jeg få en momskvittering?

Hvis du er momsregistreret erhvervsdrivende, kan vi levere en kvittering for de varer, der er købt hos Tripp.

For køb fra Tripp.co.uk, bedes du angive dit ordrenummer og sende din anmodning til customerservice@tripp-baggage.dk. Eventuelle momsindtægter udfærdiges til det navn og adresse, der blev brugt, da ordren blev afgivet.

Ordrer

Vil jeg modtage bekræftelse på min ordre via e-mail?

Når du afgiver en ordre online hos os, vil du modtage en e-mail bekræftelse af ordren. Dette vil have et ordrenummer til reference. Du vil modtage en anden bekræftelses-e-mail, når din ordre er blevet behandlet og er planlagt til levering. Vær venlig at have din ordrereference praktisk, hvis du foretager forespørgsler vedrørende din ordre. Dette vil hjælpe os med at besvare alle forespørgsler så effektivt som muligt.

Kan jeg ændre/annullere min bestilling?

Vi kan ikke ændre din ordre, når den er afgivet. Men hvis du kommer i kontakt med os så hurtigt som muligt, kan vi muligvis annullere din ordre, hvis den ikke er afsendt fra vores lager. Du vil derefter kunne ændre rækkefølgen med eventuelle ændringer. Mangler jeg nogle af min ordre? Kontroller omhyggeligt inde i kassen og sagen. Vores tasker leveres fladt pakket. Mindre produkter leveres normalt indlejret inde i større produkter.

Min vare er blevet leveret med en fejl?

I det usandsynlige scenario, at din vare er blevet leveret med en fejl, bedes du sende os et billede af fejlen med det samme. Vi følger op på dette og sørger for, at du får en erstatning.

Hvad er din leveringspolitik?

Se venligst afsnittet om leverancer på vores hjemmeside.

Kan jeg returnere en uønsket vare?

Se venligst afsnittet om returneringer og refusion på vores hjemmeside.

Produkt

Har du en produktgaranti?

Ja, vores produkter leveres med en 5 års produktionsgaranti. Du kan læse mere om det her.

Kan jeg skrive en anmeldelse på dit produkt?

Ja, ja. Du vil modtage en e-mail omkring 10 dage efter du har bestilt fra vores uafhængige feedback udbyder Feefo anmode om feedback på din oplevelse med Tripp. Din feedback hjælper os med løbende at forbedre vores produkter og tjenester.

Den lynlås træk mangler indefra lynlåsen på foring af min sag?

Bemærk venligst, at vi ikke sætter en lynlås træk på indersiden lynlås fastgjort til foring af sagen. Det er udelukkende for specialbetjente at gennemsøge din sag. Vi anbefaler ikke, at du pakker varer i dette område.

Kan jeg bestille reservedele?

Vi har i øjeblikket ikke lager eller sælge reservedele. Kommer kombination TSA låse med nøgler? TSA låse kommer ikke med nøgler. Se venligst vores låseguide for mere information.

Hvordan indstiller jeg kombinationslåsen på min kuffert?

Se vores låseguide for at få hjælp til at indstille din kombinationslås.

Jeg har glemt koden til min TSA kombination lås?

Det er ikke muligt at tilsidesætte kombinationen, så den eneste måde at finde den korrekte kode på er at arbejde din vej metodisk gennem alle kombinationerne tæller fra 000 til 999, forsøger udgivelsesknappen hver gang, indtil den åbnes. Det tager ikke længere end en time, men du burde kunne finde koden på denne måde. Du kan derefter ændre det til noget mere mindeværdigt. Hvis dette ikke virker, bedes du kontakte kundeservice.

Kontakt

Hvordan kan jeg kontakte dig?

Hvis du ikke har kunnet finde svaret på dit spørgsmål, så kontakt os. Vi værdsætter alle vores kunder og ønsker at sikre, at du har en fornøjelig shoppingoplevelse hos os. Hvis du foretager en forespørgsel om din ordre, bedes du angive dit ordrereferenummer (du kan finde dette i din e-mail-bekræftelse), hvilket vil hjælpe os med at besvare din forespørgsel så effektivt som muligt. Vi er tilgængelige via e-mail: customerservice@tripp-baggage.dk eller du kan ringe til os: 802 50602